donderdag 23 januari 2014

De eindpresentatie

Op de laatste donderdag van het blok waren de eindpresentaties gegeven. Hiervoor was de delegatie van Dorel aanwezig. Het ontwerpteam had de presentatie gezamenlijk gehouden. Er was gebruik gemaakt van powerpoint als hulpmiddel. De reacties na het presenteren waren over het algemeen positief, alleen duurde de presentatie iets langer dan gepland. Verder was de tip gegeven niet te veel voor het product te gaan staan tijdens het presenteren. Tijdens toekomstige presentaties wil ik deze feedback toepassen. DD4 en het onderstaande leerdoel wil ik met dit bericht bewijzen.

4.4.1. Je kunt je verhaal begrijpelijk en aantrekkelijk mondeling presenteren.

De presentatie is hier te downloaden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten